Aanmelden Wedstrijddag 11 mei 2024

Graag nodigen we je uit om aanwezig te zijn bij de Openingsshow van de Hoedenwedstrijd en de gezellige borrel na afloop op 11 mei 2024. Vooraf aanmelden is hiervoor verplicht. Dit stelt de organisatie in staat een inschatting te maken van het aantal bezoekers van de show en de borrel. Bovendien kun je hiermee ’s ochtends het park van Kasteeltuinen Arcen bezoeken, gratis (voor deelnemers aan de wedstrijd) of met korting (voor introducé(e)s).

Adres evenement: Kasteeltuinen Arcen, Lingforterweg 26, 5944 BE Arcen

De show vindt plaats in het kasteel zelf, evenals de borrel. Na afloop kan de dubbeltentoonstelling bezocht worden van de Wedstrijdhoeden en Bloemaquarellen van Janneke Brinkman-Salentijn, op de 1ste verdieping in de Noord- en Zuidvleugel van het kasteel.

Ontvangst: tussen 13.00 en 13.30 uur. Aanvang show 13.45 uur

Einde: 17.00 uur

Deelnemers aan de Hoedenwedstrijd betalen geen entree voor de Openingsshow en de borrel. Ook kunnen zij tussen 10.00 en 13.00 uur gratis de Kasteeltuinen bezoeken. (Normale entreeprijs 19,95 € online of 22,00 € aan de kassa.)

Niet deelnemers en introducé(e)s separaat opgeven graag.

Participants in the Hat Competition do not pay an entrance fee for the Opening Show and the drinks. In addition, they have free entrance to the Castle Gardens between 10.00 am and 1.00 pm. (Normal entrance fee 19.95 € online, or 22.00 € at the box office.)

Please register non-participants and guests separately.

Let op: de naam van elke bezoeker opgeven.

Niet deelnemers aan de wedstrijd (leden zowel als niet-leden) betalen 17,50 € voor de Openingsshow en aansluitende borrel van de NHV. Tevens kunnen zij tussen 10.00 en 13.00 uur de Kasteeltuinen bezoeken tegen gereduceerd tarief (16,00 € i.p.v.19,95 € online of 22,00 € aan de kassa). De entreeprijs voor de tuinen zit niet inbegrepen bij het tarief voor de Openingsshow, maar moet apart worden afgerekend bij de ingang van Kasteeltuinen Arcen. Namen worden gecontroleerd.

Please note: Enter the name of each visitor.

Non-participants in the competition (members as well as non-members) pay € 17.50 for the Opening Show and subsequent drinks of the NHV. In addition, they can visit the Castle Gardens between 10.00 am and 1.00 pm at a reduced rate (16.00 € instead of 19.95 € online or 22.00 € at the box office). The entrance fee for the gardens is not included in the fee for the Opening Show, but must be paid separately at the entrance of Castle Gardens Arcen. Visitors names will be checked.